FERALNI AKTORZY
Talent, uroda, klasa, czyli wszystko czego jej brakuje. Aktorka, która woli spać zamiast słuchać uwag reżysera. Kiedyś ktoś wpuścił ją na scenę i do dziś nie da się jej ściągnąć, mimo licznych porażek i niepowodzeń. Niewiadomo skąd czerpie takie podkłady zawziętości, ale dla przeciętnego widza jest to wręcz nie do zniesienia.
Aktor z wyboru, który tuła się po świecie występując na ulicy, brukach, deskach teatrów z całego świata. W końcu wylądował w teatrze gdzie w sumie nikt go nie potrzebował i nie wiedzieli co z nim zrobić. Ale przynajmniej robi w życiu to co chciał.
Justyna Czort
Aktorka i tancerka związana z TPF od 2019 roku. Prawdziwą radość sprawia jej opowiadanie o postaciach, w które się wciela, z reguły tak długo i monotonnie, że jej zmęczeni znajomi odmawiają zobaczenia spektaklu,
w którym gra.
Alicja Kurowska
Aktorka, która ignoruje uwagi i rady. Od razu skreśla możliwości, które mogłyby ją w jakikolwiek sposób rozwinąć. Wystrzega się szeroko pojętej kultury jak diabeł święconej wody. Oglądanie jej na scenie wprawi wielu naszych widzów w dyskomfort i zażenowanie.
Zuzanna Gac
Aktorka, która stara się nie inspirować zupełnie niczym. Słowo, które najlepiej ją opisuje to brak: zarówno talentu, a przy tym dodatkowo wstydu. Pewnego dnia obudziła się bez osobowości, dlatego postanowiła występować na scenie i przeżywać życia postaci z dramatów.
Magdalena Jewuła
Aktorka z tylko jedną cechą czyli brakiem zalet. Wstaje rano do roboty po to, żeby wrócić i iść spać. Wstyd związany z występami w feralnym zespole rozwiązuje za pomocą dysocjacji… a czasami pomaga zwykłe wyparcie.
FERALNI TWÓRCY
Michał Szafarski
Reżyser – tak mu się wydaje. Aktor – chyba samozwańczy. Istna fabryka pomysłów – szkoda, że od dawna zamknięta. Spektakle wypuszcza maszynowo. Tylko zapomniał podłączyć maszynę do prądu. Człowiek o wyrazistych poglądach, które zmienia częściej niż skarpetki.
Natalia Mazurkiewicz
Reżyser i dramaturg. Nie ma niczego nudniejszego od pisania tekstów. Pół biedy, gdy chodzi o wniosek do urzędu – wówczas pocieszająca jest świadomość, że dzieło zostanie z odpowiednim szacunkiem skatalogowane. Ale pisanie opowiadań? Dramatów, nie daj Boże…
Adam Goik
Absolwent studiów magisterskich w Instytucie Jazzu Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach. Aktywnie komponuje i aranżuje na różne składy muzyczne, a jego dorobek kompozytorski skupia się wokół muzyki programowej.
Sabina Kopińska
Do pracy w roli scenografa pchnęły ją traumatyczne przeżycia związane z pracą w magazynie. Nie odstrasza jej wstyd związany z uczestnictwem przy naszych feralnych produkcjach – po prostu ustawia scenografię, a następnie zamyka oczy i wychodzi z teatru.